torsdag, august 16, 2007

Fjern den mannen!

Rune Gerhardsen har dessverre ikke arvet noen av sin fars politiske evner. Det eneste han er god til er å tråkke i salaten. Nå skal all biltrafikk fjernes innenfor Ring 1 i Oslo. Hurra? Naturligvis går det ikke an å fjerne den trafikken. Det ville skape et uoverkommelig kaos på resten av veinettet i byen. Og hva med oss som bor på innsiden? Skal vi busse ut til en parkeringsplass for å hente bilen?
Og hva med det fullstendig overbelastede kollektivtilbudet? Det tåler ikke en passasjer til. Og ikke kom og fortell meg at det skal bygges ut. Det er bare tåkeprat fra tåkefyrster, kollektivtilbudet i Oslo har hatt behov for utbygging de siste 60 årene uten at noen har giddet å ta tak i saken.
Under normale omstendigheter skulle jeg stemt Arbeiderpartiet. Byen er fullstendig vanstyrt med det sittende byrådet. De får ikke til noen ting. De kan ikke få til selv det enkleste - asfaltere et fortau eller holde åpent et offentlig toalett. Det eneste de er flinke til er å selge kommunal eiendom dritbillig til sine egne venner og bekjente.

Men jeg tror ikke jeg tør å stemme på parti ledet av kyllinghjernen Gerhardsen.

Så hva gjør jeg nå?